Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

WebAsedi - Tworzenie Stron Internetowych

Wrocław

1

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Co powinno znajdować się na stronie firmowej?

Autor: Assedi Studio, publikacja: 2023-04-04

Strona internetowa to wizytówka każdego biznesu czy organizacji. Dlatego też powinna ona być dobrze zaprojektowana i zawierać ważne informacje, aby zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferowanych usług lub wzięcia udziału w działaniach organizacji. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, co powinno się na takiej stronie internetowej znaleźć.

Grafika z napisem: Co powinno znajdować się na stronie firmowej

Podstawowe elementy strony www

Pierwszą rzeczą, która powinna znajdować się na stronie internetowej, jest jej nazwa oraz logo. To właśnie one pozwalają od razu zidentyfikować stronę z dziesiątkami innych, które konkurują o uwagę użytkowników. Dlatego też nazwa i logo powinny być czytelne i estetyczne. Najlepiej, aby adres url był jak najkrótszy – im krótszy, tym mniej błędów można zrobić, wpisując go, a także łatwiej można go zapamiętać.

Jak powinno wyglądać menu?

Kolejnym ważnym elementem strony internetowej jest menu nawigacyjne. Powinno ono być intuicyjne i umożliwiać łatwe przechodzenie między poszczególnymi podstronami. Ważne jest również, aby każda z podstron zawierała unikalny i interesujący tytuł, który zachęci użytkowników do zapoznania się z jej zawartością.

Treści na stronie internetowej

Przede wszystkim na stronie powinna znaleźć się informacja o tym, czym zajmuje się dana firma oraz jakie produkty lub usługi oferuje. Ważne jest również, aby zawrzeć na stronie informacje o historii firmy oraz o tym, jakie wartości kierują działalnością przedsiębiorstwa.

Pamiętaj, żeby wzbudzić u potencjalnego użytkownika przyjaźń i chęć pomocy pracy nad jego biznesem.

Call-to-action

Ważnym elementem na stronie jest wezwanie do działania – używaj konkretnych zwrotów, aby niejako przymusić użytkownika do zrealizowania danej akcji, np. Kliknij Tutaj! Zobacz więcej! Umów się! Zadzwoń! I wiele, wiele więcej. Call-to-action posiadają ogromną moc przy odpowiednim ich używaniu.

Opinie

Często na firmowych stronach, wizytówkach, brakuje jednego z najważniejszych elementów – opinii klientów firmy. Wydaje się, że nie jest to tak ważny element, przecież kto patrzy na opinie w tych czasach… a no właśnie prawie każdy! Nawet podświadomie 90% z nas zwraca uwagę na opinie o danej firmie w Internecie. Jeżeli nie zobaczymy ich na stronie danej firmy, to poszukamy ich w innym miejscu. Lepiej więc jest od razu pokazać kilka opinii od naszych klientów.

Realizacje

Jeżeli oferujesz klientom różnego rodzaju usługi, to pokaż im swoje przykładowe realizacje. Udowodnij potencjalnym klientom, że świetnie wykonujesz swoją pracę. Spróbuj wywrzeć na nich efekt WOOW! Wtedy zdecydowanie skorzystają z Twoich usług.

Aktualności firmy na stronie www

Jeżeli chcesz jeszcze bardziej zaprzyjaźnić się ze swoimi odbiorcami, powinieneś/powinnaś rozpocząć pracę nad blogiem. Na takim blogu możesz opowiadać historię i aktualności z Twojej firmy, dzielić się wiedzą i prezentować ewentualne promocje, które zachęcają odbiorców do skorzystania z Twojej oferty w danym okresie czasowym.

Formularz kontaktowy

Po przeczytaniu Twojej wspaniałej strony – przyda się jakiś kontakt do Ciebie 🙂 Wstaw formularz kontaktowy i najlepiej obok podaj swój adres email i numer telefonu z godzinami działania Twojej firmy.

Prawo a Twoja strona internetowa

Nie możemy pominąć tego, że każda strona, która zbiera dane o użytkowniku, musi posiadać informacje o tym, co zbiera, kto jest administratorem i kiedy je zbiera – jest to tak zwana polityka prywatności. Oprócz niej istnieje obowiązkowa klauzula RODO, która również określa, kto jest administratorem danych i do czego te dane są wykorzystywane. Najlepiej wykorzystaj do tego pomoc prawnika.

Podsumowanie

Po przeczytaniu tego artykułu uważnie powinnaś/powinieneś posiadać wszelkie informacje o tym, co powinno się znaleźć na Twojej stronie internetowej. Zadbaj o wszystkie wyżej opisane elementy, a Twoja strona będzie zdecydowanie przynosiła wysoką konwersję.

Strony internetowe - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 18 529 Specjalistów od Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych:

Więcej poradników o stronach internetowych